morgonvanor!

ÅÅÅÅH. JAG ÄR NYKÄR. Dock inte i en kille, eller tjej heller för den delen. Alltså ingen människa. Kan ni gissa i vad? ;)

Nu ska jag först och främst ta på mig ett par mjukisbyxor (ligger fortfarande i sängen med bara t-shirt och hotpants. Sen ska jag gå ner, hoppa och skrika. Och hoppas på att någon av mina föräldrar är hemma så jag kan prata av mig. Sen ska jag göra en liten frukost och sätta mig på balkongen.

wiiiieeee. LYCKA.

Alltså, de här mackorna är de godaste jag har ätit, LOVAR!


Kommentarer
Postat av: J¤ssefinan

MATBILDER xD i do not get it :D härligt att höra dig glad älskling :D o söndagen är din ;D<33 ily <3

2009-10-29 @ 11:51:31
URL: http://jossefinan.blogg.se/
Postat av: Classy

Trist det där med misslyckade hemmafester, har nog varit på hundratals såna genom åren, haha :P Jaja, du fick ju i alla fall med dig en god macka hem ;) haha...



Kul att du är med :)

2009-10-29 @ 12:04:48
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback