kvällen misslyckad

Hemma igen!

Stack till Sita som jag skrev, osminkad och totalt ofixad. Så jag tog med mig ALLA grejer för att fixa mig hos henne. Och efter att jag kommit dit och fixat färdigt mig och bytt om så gjorde vi popcorn och hade lite förfest på hennes rum. Haha! Sedan tog vi bussen till stan och gick till Sandys och fyllekäkade. Sedan drog vi ut och träffade tre par skittrevliga killar! Dom bjöd med oss på deras klassfest så vi följde med dom till dalvik. Men det var skittråkigt där, plus att alla var otrevliga eftersom att vi inte ens kände någon där.. det första dom sa när vi kom in var "bara så ni vet är detta ingen FEST" hahah. Så vi tog bussen tillbaka till stan och satt där och snackade lite. Sedan fick inte jag sova över hos Sita så jag var tvungen att ta bussen hem som gick kl 21.55 så jag var tvungen att lämna alla mina saker hemma hos henne. DAMP PÅ DET. Och imorgon ska jag till stan och träffa min pappa, jippie att hela dagen imon blir förstörd pga detta! =)

Bilder från kvällen kommer såklart snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback