jag kan med!

Namn: Thess Wester
Födelse år: 1994
Bor: Utanför jönköping
Familj: Pernilla&Magnus, två småbröder
Gillar: Att vara med kompisar
Favorit plats att äta på: Hemma eller Donken
Gillar: Robin =)
Bästakompis: Sita, Mikaela
Känsla just nu: Trött, fundersam
Varför: Jag vet inte, känns bara så
Favorit mat: Det mesta
Vad har du på dig nu: Leggins, Linne, t-shirt
Vad för smink har du på dig nu: foundation, kajal och mascara
Vad för smink brukar du ha: det jag har
Har du druckit: yes
Är du stolt: nope
Ska du fortsätta dricka: ...
Har du rökt: yes
Har du rökt vattenpipa: yes
Har du snusat: haha testat
Är någon kär i dig just nu: ja! ♥
Vem: Robin, vem annars? ♥
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: Nope
Vem/Vilka: Har inte sovit hos någon denna veckan =)
Är du olyckligt kär just nu: nope
Håller du vad du lovat: Oftast
Har du dåligt självförtroende: det beror på vilket humör jag är på
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: ja..
Har du lust att äta jordgubbar just nu: AAAAAAH
Saknar du någon just nu: Ja, många!

jag, juli 08
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback