i'm back!

Nu är jag hemma igen! Shit, fick springa till bussen imorse, såg nog rätt rolig ut. =P men hann med den iallafall. Gick till skåpet där Mikaela var, så gick vi på svenskan. Och våran lärare är lite konstig alltså.. vi drev med henne och sa att vi inte kunde alfabetet. Då skrev hon upp det på tavlan och då skrev hon tillochmed fel, hon glömde y. Hahaha. Sen fick jag gå tidigare för att jag skulle gå till kuratorn. Så jag snackade med han i ungefär en timme.. sen började jag gråta så jag gick och letade efter mikaela. När jag hittade henne så gick vi till maten tillsammans. Sen hade vi en kort lektion där man fick jobba med vad man ville, men jag hann inte jobba så mycket eftersom att min lärare ville prata med mig om hur jag mår osv.. Sen hade vi hkk så då lagade jag och mikaela lasagne och chokladmuffins. Sen så slutade vi så då var jag med Mikaela en liten stund och sedan åkte jag hem med bussen. Men fan va kul det var när vi väntade på min buss, och en alkis kom och började snacka med oss. Så kom en polisbil och började visitera honom och sen frågade polisen oss om vi kände honom osv, haha. Iallafall.. idag händer antagligen ingenting. Vara hemma..

mat, mat MAT.


Kommentarer
Postat av: Juussaann!!

mötte robin på busshållplatsen o han hade med sig dumle (A)

2009-10-14 @ 17:14:50
URL: http://jossefinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback