hemma igen!

Hello sweeties! =)

Nu är jag hemma! Åkte som sagt till stan och mötte upp Josef och Oskar. Vi åkte och fixade en sak, sedan åkte vi till KFUM, för där skulle dom lämna sina praolappar eller något. Sen åkte vi till A6 och köpte lite, dock köpte jag inget. Sedan åt vi på donken och då var jag vrålhungrig. Köpte dock bara en "lilla menyn". (; Sen åkte vi tillbaka till stan och så tog dom tåget hem och jag hoppade på min buss. Träffade Natta och Rebecka på bussen och vi satt och garvade som fan på bussen. Rebeckas humor alltså.. oojoj :p Natta visade en skräckfilm på sin mobil och jag blev livrädd. Vågade knappt gå hem själv ifrån busshållplatsen alltså, haha!

En styck oskar! ♥


och en styck Josef gömmer sig (; ♥

Kommentarer
Postat av: josef (Almost)

hahaha! tur att jag han hålla för xD

2009-10-02 @ 18:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback