hemma igen!

Nu är det en trött thess som sitter och skriver detta! Som jag skrev innan när jag var hemma hos Jonas så hade vi köpt massa godis osv. Så vi satte oss och började käka som in i! Kollade på två skräckfilmer, som handlade om samma sak? Ett par folk som blev fast ute, i den ena var det i en skog och i den andra så var det ute i öknen. Dom blev uppätna av ett par missfoster osv.. dååligt! =) Men filmerna var rätt bra ändå. Sedan på slutet så kollade på vi American pie, hhaha skitkul! Sedan skjutade Jonas hem mig. Visst är han snäll? =D

Nu ska jag snart ta och gå och lägga mig. Ska upp kl åtta imorgon och åka in till jönköping eftersom att jag har möte med BUP.. suug. På lovet också?! när man ska sova. Boring. Men det är ingenting att göra åt det. Men nu ska jag iallafall sova för jag orkar knappt hålla uppe ögonen! Wiho. Puss på er era söta apor. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback