hemma igen!

Nu är jag hemma från skolan! Såklart sitter Sita bredvid, eftersom att det är hennes dag idag så ska jag vara med henne heela dagen! Skulle egentligen träffat Ludde idag men jag orkade inte eftersom det är sitas födelsedag, hon går ju före allt liksom! Som jag skrev förut så satt jag ju just då i datasalen och hade engelska. Efter det så skulle jag haft idrott men jag orkade inte gå eftersom jag endå inte hade kläder så jag sa till läraren att jag inte mådde bra, vilket var sant också! Så då var jag med Sita i caféterian där hon skulle vara från 12 till 15. Då satt jag och skrev massa deprimerade saker på ett papper och då kom en lärare och blev helt orolig och massa skit.. Sen hade vi svenska och jag var duktig och jobbade hela timmen, skrev allt som skulle skrivas osv. Sen när vi slutade den lektionen så sprang jag direkt till Sita som fortfarande satt i cafét. Så var jag med henne där istället för att gå på NO lektionen.. mådde inte bra så läraren förstod.

Sen när hon slutade i cafét vid tre så gick vi till bussen, fick sitta en hel timme och vänta på den. Men sen kom den och nu sitter vi hemma hos mig. Ska vara här fram till tjugo i sex då bussen går hem till henne. Så vi åkte bara hem till mig för att fördriva tiden lite. ;) Nu ska vi äta lite eftersom att jag inte åt någonting i skolan förutom lite godis som jag fick av sita i cafét! Så vi hörs senare, för jag slänger nog in ett inlägg innan vi drar tillbaka till huskvarna.

jag för ett tag sedan, osminkad precis som jag är idag!


Kommentarer
Postat av: FELICIA

söt du är! :)

2009-10-20 @ 17:51:59
URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback