hemma igen!

Hello sweeties! =D

Nu är jag hemma igen! Vilken dag säger jag bara, både upp och ner med humöret. I skolan var det sådär.. som sagt så var skolan tråkig. Gick på lunchrasten till vårdcentralen eftersom stackars Mikaela har stukat foten, som jag skrev innan! Efter jag slutat skolan iallafall så träffade jag Jossan, hon kom till min skola! =) Saknat henne massor så det var jättekul att träffa henne! Sen åkte vi hem till henne för att hon skulle hämta sin systemkamera och så skulle vi äta lite. Fast vi var inte där sålänge utan vi åkte tillbaka till huskvarna och träffade Filip, Abbe, Jimmy, Skogiz. Så gick vi runt lite där och träffade lite mer folk. Sedan drog typ alla så då gick jag, Jossan, Jimmy hem till Filip och kollade på tv. Sen gick vi till bussen och åkte till kaxholmen, gick hem till Jimmy och sedan gick vi till en lokal som han hade hyrt och var där och myste lite med chips, och en massa cola! Alla killar som var där lanade med cs. Jag och Jossan var de enda tjejerna där. När vi vart där ett tag så tog jag och Jossan bussen hem till mig och nu är vi hemma hos mig. Hon ska sova här inatt, skitmysigt! =D

Jag innan jag drog till skolan imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback