hemma hos alexandra!

Hejsan!

Förlååt för dålig uppdatering idag alltså!

men det blev lite ändrade planer idag! Skolan slutade kl 13.40 eftersom sista lektionen blev inställd. Då åkte jag hem till Sita och så gjorde vi oss iordning, åt lite och åkte till A6. Hann tyvärr inte blogga då! På A6 fixade vi lite saker och sedan åkte vi till stan. Så mötte vi josef och oskar vid juneporten. Bestämde oss för att åka hem till oskars syster som bor på torpa. Så vi har vart här sedan kl 17.30 ungefär. Haft jättekul, dunkat musik och haft allmänt mys och roligt! Lovar att uppdatera när jag kommer hem, vet inte riktigt när det blir eftersom att jag inte riktigt vet när bussarna går men det är sånt man märker. Massor med bilder kommer upp då också! Puss på er sålänge! =D

Jag och Sita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback