happy birthday!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Sitas födelsedag. Idaag är det Sitas födelsedag, för det är ingen vanlig daag! ♥♥♥

Hoppas att du kommer ha en underbar 15-års dag. Även fast jag förstör dagen med mitt humör.. Och att det inte är fint väder, utan det regnar och allt. Men du vet att jag älskar dig mest och du är min allra bästavän. Och enligt mig så förtjänar du världens bästa födelsedag eftersom att du är världens bästa människa. Utan dig skulle jag inte klara av en enkel dag. Jag vet att jag inte visar att jag är tacksam för att du hjälper mig, men det är jag. Tack vare dig så har jag ett litet hopp kvar, ett hopp om att allt kommer ordna sig. Dock kommer det kanske ta väldigt lång tid. Men jag lovar att jag kommer försöka klara av det, om du lovar att du alltid finns där. Tack ännu engång för att du finns och för att du gör mina andetag lättare att andas. Jag älskar dig föralltid min älskade bästavän!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Grattis!! :D

2009-10-19 @ 15:45:41
URL: http://jossefinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback