godnatt

Nu ska jag krypa ner till sängs. Pratade med Robin nyss och ja, vill inte precis säga så mycket. Kom inte direkt fram till något speciellt. Orkar inte ta det på bloggen eftersom det är privat! Ska iallafall krypa ner i min varma sköna säng och sova. Första gången på länge som jag somnar tidigt, kan behövas eftersom att skolan börjar på måndag, imorgon är den sista sovmorgonen på länge. Usch vad deprimerande.. Nej, det kan vara skönt att skolan kommer igång så att allt blir normalt med! Haha vad positivt jag ser saker och ting nu. Det är ett gott tecken.. ;) Varför har jag blivit på glad helt plötsligt? Ja det kan man ju undra, det är fortfarande hemligt! Thihi. Gud vad jag älskar hemligheter.. Men nu ska jag inte störa er, utan sov gött och vakna upp pigga och glada imorgon. Puss på er!

gammal bild.
lovar att ta bild på mitt hår imorgon, när jag fått tillbaka min plattång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback