godnatt

Omg nu har jag suttit och bara snackat med massor med folk på msn, lyssnat på musik, tuggat tuggummi och ätit läkerol. Så nu tänkte jag att jag ska hoppa i säng. Imorgon ska jag som sagt gå upp vid halv sex för att duscha och allt innan skolan! Slänger in några inlägg imorgon innan jag drar till skolan så ni inte behöver sakna mig alldeles för mycket. Vet inte riktigt hur min morgondag i skolan kommer se ut, om jag kommer ha någon lektion i datasalen eller något. För efter skolan så ska jag med Sita till A6 och träffa Josef och Oskar så vet inte riktigt hur det kommer bli med uppdatering imorgon. Men jag lovar att försöka! ;) Men nu får ni sova uunderbart och vakna pigga imorgon! Puss på er allihopa <3



hell yeah! så här cool är jag dåå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback