färdig!

Nu så är jag färdig. Har duschat, rakat benen och andra ställen. Skrubbat in kroppen/ansiktet med body scrub och sedan klätt på mig ett par jeans från Ginatricot och ett linne. Har packat ner kvällens kläder och skor. Även tatt med mig sminket och plattången eftersom att jag bara har fönat håret. Hann förstås inte fixa mig nu innan jag skulle iväg så det får jag göra hemma hos Sita. Hinner kanske blogga hemma hos Sita innan vi drar ut! Eller så får vi helt enkelt höras senare ikväll när jag kommer hem, eller om jag ska sova borta så hörs vi imorgon! Det är helt enkelt sådant man märker. För ikväll ska det bli partyparty! ;)

Ikväll ska jag ha detta linnet, ett vitt linne under (då det andra är lite kort), mina leggins med dragkedja och ett par av mina pumps. Bild på outfit och bilder från ikväll kommer såklart ikväll/imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback