...

Du sa föralltid. Att du aldrig skulle sluta tycka om mig. Att du aldrig skulle glömma mig. Vad är det du har gjort nu? Att du inte ens vill ge mig en chans, vad gör jag för fel? Du försöker vara snäll mot mig, men jag klarar inte av att vara så snäll tillbaka. Förlåt, jag vill verkligen vara kompis med dig. Men det är så svårt. Svårt att vara kompis med någon som man älskar. Jag har sårat dig, och jag är ledsen för det. Tyvärr så kan man inte göra något ogjort. Men man kan säga förlåt. Jag har sagt förlåt, vad mer vill du att jag ska göra? Jag skulle kunna döda för det som du och jag hade. Av att känna känslan av att verkligen bli älskad. Att man var till någon nytta. Att man gjorde någon glad. Att känna att man var värd något. Att inte känna sig obetydlig. Utan dig är allt så tomt. Jag mår dåligt varje gång jag pratar med dig, för det gör ont att veta. Att veta att det aldrig kommer bli du och jag igen.

du sa till mig att radera din msn och ditt nummer. jag klarade inte det, för jag lovar dig att jag är hellre bara vän med dig än att du försvinner ur mitt liv helt.


Kommentarer
Postat av: Classy

Usch, va hemskt! Vet hur det känns det där :/ Men vem vet, en dag kanske det blir ni igen? :)

2009-10-28 @ 02:00:45
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback