anledningen till att..

jag inte gillar min p*pp*...

i torsdags;
han (sms); hej gumman! gud vad jag saknar dig. Det var jätte länge sedan vi hördes av! Svara på detta så ringer jag upp dig med detsamma, puss!
jag (sms); ring nu

jag; aah hallå?
han; hej gumman! förlåt för jag inte hört av mig, har vart sjukt osv..
jag; aah visstvisst. det är lugnt
han; när ska vi ses?
jag; jag gör väl inget speciellt på söndag..
han; BRA då ringer jag din farmor så ses vi på söndag!
jag; aah visst..
han; jag lovar att ringa dig innan söndag så bestämmer vi tid osv! ha det bäst nu, puss älskar dig!
*klick*

för två minuter sedan;
jag (sms); VARFÖR HAR DU INTE RINGT?!?! ring NUU. Ska vi ens träffas idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback