29 oktober

Godmorgon på er! =D

Hur är det med er idag? Eller ni kanske inte ens är vakna än.. jag somnade runt två tiden igår och ändå vaknade jag nu vid tio! Det är väldigt duktigt tycker jag. Då slipper man slösa bort hela dagen med att sova. Även fast att sova på morgnar är de bästa som finns. Med mig är det ultra bra iallafall! Är jätte pepp på en sak, och ska verkligen gå in för det denna gången! NU BLIRE SPARA PENGAR. Till vad undrar ni? Det tänker jag faktiskt inte säga, för det är liksom inte säkert än. Men såklart ni kommer få reda på det någongång! ;)

Jag hade en dröm inatt, och det är den som fått mig att inse. Eller så var det BUP tanten som också fick mig att tänka klart igen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback