28 oktober

Godmorgon! =)

Nu mår jag bättre kan man säga! Lyckades somna igår och vaknade alldeles nyss, så jävla skönt. Ligger dock fortfarande i sängen, la mig direkt ner när jag märkte att anledningen till att jag vaknade för att jag har kommit i fel vecka! Lovely.. hatar detta. Så nu kommer varenda inlägg i bloggen bestå av klagomål mot min mensvärk! Haha nej inte riktigt. För det första finns det faktiskt alvedon/ipren mot smärtan och man är ju inte precis dum i huvudet och skiter i att ta det. För det andra är det inte så jätte roligt att läsa om så jag tycker att jag skiter i det. ;) Eller vad säger ni, skulle ni vilja läsa om när jag hela tiden skriver "ååh jag har så ont" "orkar inte göra någonting.." haha jag menar come on! Alla tjejer får/har det så varför i hela friden ska man klaga? Alla tjejer lider igenom samma sak! Sen skapade dom ju som sagt inte smärtstillande tabletter för att man bara ska stoppa upp dom i rumpan.

Nu ska jag göra en liten frukost och sätta mig på balkongen! ska bli en ny morgonrutin =)

haha förresten, jag har fortfarande inte lyckats lista ut vad detta är för något.. tog ju som sagt detta kortet i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback