27 oktober

Godmorgon! =D

Jag hatar blogg.se alltså. När jag skulle blogga igår så stod det "inloggning mellan 00-04 avstängd pga driftuppehåll". Så jag kunde tyvärr inte blogga igår. =( Men nu är det en ny dag och inget cp blogg.se så nu kommer det komma upp många inlägg! =D Nu är ni glada va?

Idag fick jag en liten sovmorgon iallafall. Om man jämför med igår. Hade en jätte konstig dröm inatt, om att jag rymde från ett ungdomsanstalt och att dom jagade mig med 15 helikoptrar tills jag hoppade i vattnet. Så dom på anstalten satte ut "efterlyst-lappar" och pratade i tv osv om att dom ville ha tillbaks mig död eller levande.. Så jag rymde hem till en kompis och blabla! Vaknade när jag höll på att bryta ihop i min kompis soffa. :s Herregud vilken dröm alltså.. Men tur att det bara var en dröm!

Idag ska jag först ha socialmöte, så jag måste göra mig iordning nu. Och sedan har jag inte en aning om vad jag ska göra.. något förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback