26 oktober!

förlåt förlåt förlåt för att jag inte uppdaterat idag!

Men nu var det såhär att jag inte mådde bra igår, tyvärr. Så jag kunde inte riktigt somna i den tiden som jag egentligen skulle somnat. Så jag var alldeles för trött idag så jag tog en halvtimmes sovmorgon som resulterade att jag fick stressa skitmycket och kom nästan försent till bussen osv! Sen hatar jag att mobilblogga pga att min räkning har vart alldeles för hög de senaste månaderna, hehe.. Åkte iallafall på möte med BUP som sagt vid halv elva. Fick inte ur mig särskilt mycket så jag satt nästan bara och grät i ca en och en halvtimme.. MEN efter det mådde jag lite bättre, så jag åkte till ekhagen där min farmor bor och så mötte jag upp henne och min pappa! Så gick vi och köpte pizza och sedan gick vi en långpromenad som vi nästan alltid gör när vi träffas. Sen mös vi lite vid tvn och en varsin kopp kaffe. Och sedan åkte jag hem. Vet inte vafan som händer denna kväll, men orkar inte göra någonting så jag ska bara vara hemma. Hur har eran dag varit än så länge då? =D



jag älskar dig pappa, alla kan göra fel val i livet, även jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback