25 oktober!

Hejsan ! jag upptäckte en rolig sak i mitt inlägg jag la upp igår.. jag skrev fel datum, någon annan som la märke till det? ;) Haha var inte så klar i huvudet när jag skrev det, som det kan gå alltså!

Iallafall! Igår när jag skrev så var jag och Sita hemma hos Sebastian. Och hade lite roligt och busade och sådär! Sen tog vi bussen ner till huskvarna och mötte upp Bebbe. Sedan tog vi bussen in till stan, men därifrån minns jag tyvärr inte så mycket. Blev inte sådär jätte lyckat så jag och Sita fick åka hem till henne och då duschade jag och sedan somnade jag det första jag gjorde när jag lagt mig i hennes säng! Jippie, vilken kväll.

Jag i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback