23 oktober

Godmorgon!

Har väääldigt bråttom just nu. Min buss går om mindre än tjugo min och har jag inte ens börjat fixa mig. Bara klätt på mig.. Men iofs så kan jag göra mig iordning hemma hos Sita eftersom jag ska hem till henne innan skolan börjar för att det inte går någon bra buss så antingen så skulle jag få ta denna och vänta en timme och tjugo min i skolan eller ta nästa och komma tio min försent. J*VLA BUSSAR! Diss till dom, för tredje gången! =D Hur är det med er idag då? Med mig är det finfint, hade jätteroligt igår och så hade jag ju sovmorgon idag och det gör mig alltid mycket gladare. Nej men nu ska jag torka håret iallafall så får jag sminka mig osv hemma hos Sita. Puss på er och ha en underbar fredag!

HAHAA juste idag är det ju fredag! SISTA DAGEN I SKOLAN SEN ÄR DET LOOOV! Gud det hade jag ju nästan glömt. ;S Idag blir det såklart Sita och eftersom det är fredag så ska vi ha skitkul som vi alltid har på helgerna! =D Nej men nu måste jag verkligen fortsätta, kan inte slösa bort min fixtid på att blogga... PUSS!


Jag, Sita och Mikaela igår.
JAG ÄLSKAR ER.


Kommentarer
Postat av: shibby

Jag har nu bytat blogg från metrobloggen.se/shibby till shibbythatsme.blogg.se (den bloggadress jag kommenterar med nu)

så Shibby är fortfarande samma Shibby men med lite nyare blogg ;)



ville bara meddela detta efter som jag prenumererar på din blogg och kanske skriver någon kommentar igen och

adresserna inte alls stämmer överens med namn och IP ;P så nu vet du ;P



Hoppas du får en toppen fredag!

2009-10-23 @ 12:37:46
URL: http://shibbythatsme.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

Hej! DE va längesen :) Allt bra?

2009-10-23 @ 17:18:37
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hehe :) jorå,det är bra :D

vad gör du då?

2009-10-23 @ 23:07:24
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback