17 oktober

Godmorgon! =D Lite sent huh?

Iallafall! Jag får ju faktiskt bestämma själv när jag ska gå upp, eller hur? ;) Som sagt så sov ju Jossan över här och vi var huur trötta som helst igårkväll! Låg och pratade till strax efter halv ett och sedan somnade vi nästan direkt. Sen sov jag fram tills ungefär elva tiden och då gick jag ner och satte på tvn. En timme efter ungefär så kom en riktigt trött och söt Jossan ner och hade precis vaknat. Så låg vi och slö kollade på tv fram tills tre tiden och sedan åt vi frukost. Lite sent haha men iallafall. Snart så ska Jossan åka hem och då ska jag duscha och fixa mig, för ikväll ska jag vara med Sita. =) Men uppdaterar lite senare, puss!

Skogiz och Filip. Sötnosar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback