15 oktober

HEJ!

Förlåt för att jag inte uppdaterat.. men det är såhär att igår mådde jag inte alls bra. Så jag orkade inte gå upp ur sängen idag. Men sen vid tio tiden så fick jag iallafall upp mig själv ur sängen och tog bussen till skolan. Så åkte jag direkt till folkets park för vi skulle ha någon slags "gymnasie-sak". Efter vi vart där i ungefär två timmar så åkte vi tillbaka till skolan och hade två lektioner. När vi slutade skolan så följde jag med Sita hem till Micke, så var vi där ett tag. Men vi tröttnade snabbt på att vara där för han och hans kompisar var så jävla dryga så vi fick skjuts hem till mig. Så Sita ska sova här inatt, så imorgon ska vi till skolan tillsammans. =)

Hur har eran dag varit?

Mikaela idag, när vi var på "gymnasiesaken" så fick hon och sita testa att sitta i en lastbil.. fordonsprogrammet ;)



Jag och Sita lekte med Mickes pizza..


Kommentarer
Postat av: Josefine

nepp ^^ ingen lisa :D<3

2009-10-15 @ 21:49:25
URL: http://jossefinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback