14 oktober

Godmorgon! =)

Idag är det en helt ny dag, men nya möjligheter! asså jävla skitsnack... Men iallafall. Vaknade precis, och konstigt nog så somnade jag igår, dock efter att jag legat några timmar och vridit och vänt mig.. men jag somnade iallafall. Tänker bara slänga in detta inlägget innan jag hoppar in i duschen. Sedan ska jag sminka mig och fixa håret, klä på mig och blabla sånt man brukar göra på morgonen ni vet. Idag börjar jag skolan kl 10 och slutar 15.20 så jag kommer hem ungefär vid fyra tiden. Uppdaterar bloggen då, och ni orkar vänta va? =) men slänger in en bild på dagens dresscode innan jag drar till bussen också. Men nu börjar klockan ticka iväg så måste hoppa in i duschen nu! puuss.

Jag igår, innan jag åkte till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback