1 oktober!

Gomorron' ! =)

idag är det oktober, ledsamt? MYCKET. Men får tänka såhär, nu när det är oktober så är det en månad närmare till sommaren. Då tänker jag väl ändå positivt huh? ;) Sen är ju höstkläder väldigt fintfint. Så nu var det ju två positiva saker med att det nu är oktober. *puh* Men iallafall.. Idag så var jag trött som vanligt, så jag ställde om alarmet en halvtimme och vaknade lite sent.. som tur är så behöver man inte bry sig alls om sitt utseende där jag praoar! Eftersom ingen ser mig förutom min handledare, och han har nog ändå fru och barn så whatever! =) Så jag har bara satt upp håret i en toffs och dratt på mig mjukisbyxorna. Så ska jag alldeles strax gå ner till bussen. Idag vet jag inte när jag slutar, antingen som igår runt två/halv tre. Eller så slutar jag tre/halv fyra. Beror på vilken buss den andra som praoar där ska ta..

trött och nyvaken....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback