veckans planer

Eftersom att jag kanske inte kan uppdatera exakt varje dag/om exakt vad jag gör så får ni veta lite ;)

VECKANS PLANER:

Måndag (check) ;
Vakna hos pappa, skola och sov hos sita!
Tisdag (check) ; Vakna hos sita, sjukhuset och öppet hus på skolan, sova hos sita!
Onsdag ; Jag och sita ska till mullsjö! Socialmöte, vara med sita, sova hos sita (??)
Torsdag ; Skola, vara med sita och marre, pierca sitas tunga i nässjö (?), sova hos sita (?)
Fredag ; Skola, åka hem till krantz och kröka med han och hans tjej (med flera?), åka hem till dennis och sova hos han! (?)
Lördag ; Vara med dennis. sova hos dennis.
Söndag ; Vara med sita.

Rätt fullspäckat huh?! =D så äre när man är som mig, mjao!


Kommentarer
Postat av: angelica

läser din blogg :)

den är fin.

2009-11-18 @ 16:53:29
URL: http://angeeliicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback