u name it!

Jag tar ingen skit. Jag lyssnar bara på folk som lyssnar på mig. Jag behandlar folk som dom behandlar mig. Jag tror inte på lagar och regler. Tycker att föräldrar är överskattade som tror att dom kan köra med sina barn pga att dom är äldre och "kan bestämma". Får jag konsekvenser för något jag gör så gör jag bara värre saker nästa gång. Får jag inte som jag vill så flippar jag. Säger någon nej så gör jag tvärtemot iallafall om personen/personerna inte kommer med en jävligt bra anledning till varför den/dom sagt nej. Försöker att inte ha fördommar om folk. Tror inte på skitsnack utan vill bilda min egna uppfattning. Snackar aldrig skit, säger bara sanning. Tycker inte om att snacka bakom ryggen på folk, säger det face 2 face istället. Tycker jag att en person inte är bra för mig så säger jag hejdå till den personen. Kan spela jävligt bra "teater", det jag menar med det är att jag kan slänga på mig en mask bara sådär och spela "snäll och oskyldig" eller "idiot, tuff". Har svårt att dölja känslor, man märker direkt om något är fel med mig. Fast ibland kan jag "sätta på en mask" och spela glad även fast jag mår piss. När jag är ledsen så skiter jag verkligen i allt och alla. När jag mår riktigt dåligt så stänger jag ute världen och lever i en "bubbla". Jag har vart med om mycket så jag ser världen på ett sätt som ingen annan. Jag tänker inte ändra på mig, om någon ber mig att ändra på mig så säger jag hejdå till den eftersom att jag tycker att folk ska tycka om mig för den jag är. Det är den jag är, och kommer alltid vara! Yes, you name it.

Gillar du inte det du ser, så kan du dra! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback