tittut!

Hej igen!

Titta! Jag var borta ifrån bloggen i ungefär 10timmar utan att ni brydde er. =) Jag satt nämligen i soffan ungefär kvart i tre och så fick jag ett sms av Dennis som skrev "kom in till stan!" Så då hoppade jag in en snabbis i duschen och fixade mig på tjugo min och tog bussen in till stan för att träffa bästavännen Sita, Dennis och Kevin. Vi gick bara runt och "hängde" vid juneporten/resecentrum som det coola gäng vi är! Skämt åsido.. Sen tog killarna tåget hem och jag och sita tog bussen hem, hon hoppade såklart av där hon bor och jag åkte hem till mig.

Nu sitter jag och snackar i telefon igen men ikväll ska det fan inte bli lika sent som igår! Ska ju gå upp kl 7.45 för imorgon blir det skola igen tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback