till robin.

Vafan har jag gjort dig? Varför svarar du inte mig varken på sms, msn eller när jag ringer. Du och jag snackade förfan igår innan jag träffade pau, sen när jag kom tillbaka så var du kort. Sen skrev du att du snacka med din bror, efter det har du inte svarat. Alltså come on, du kan ju åtminstånde säga vad jag gjort eller säga att du vill vara ifred eller något. Det funkar inte att bara ignorera sådär, jag blir fan orolig för dig. Och du var med Henke igår, eller hur? och nu ignorerar du han med. Du kollade på min bdb nyss på min bild. Då sitter du iallafall vid datorn så det kan du ju inte skylla på. Jag bryr mig om dig och jag saknar dig. men nu säger jag såhär till dig - om du bryr dig, hör av dig. annars skit i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback