thess tycker till!

Jag har en fråga till er där ute. Vad tycker ni om att ha ett förhållande? Vill ni helst vara singlar eller ha tjej/kille? Jag är väldigt sån att jag inte kan vara singel särskilt länge. Varje gång det tar slut med någon så tänker jag "äntligen, nu kan jag vara singel och leva livet! ;)" men lik förbannat så hittar jag alltid någon ny som jag går och blir stört förälskad i! haha.

Själv tycker faktiskt jag att det är bättre att ha ett förhållande eftersom att det är då man känner sig älskad och värdefull. Visst kan man känna sig det när man är singel också, men det är inte samma känsla.

Jag tror faktiskt att även om man säger att "jag vill vara singel, det är bäst" så letar man ändå efter någon att älska och bli älskad utav, vad tror du?


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker precis likadant som dej thess :)<3

lix man tänker att man inte ska bli kär i nån när man är singel, men wuuppsiidoo så blir man dt endå,

dt går inte att hålla sej ifrån kärleken, dt bara e så haha! ;)<3

2009-11-22 @ 00:12:47
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej, allt bra? :)

2009-11-22 @ 14:10:51
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback