thess tycker till!

Helt seriöst, jag är så jävla trött på att vara tjej nu! Eller inte riktigt så men ja.. ni kanske fattar? Liksom tjejer är så himla.. omogna! Det sägs att tjejer mognar snabbare än killar, och visst det gör vi också på ett sätt, men inte på andra sätt. Kolla på tjejer, dom går och snackar skit. Hittar på rykten och sprider ut saker om varandra. Nu säger jag inte att ALLA är sånna, men de flesta! Killar går aldrig och snackar skit om varandra? Isåfall säger dom det till varandra face 2 face!

Och sen en annan sak. Killar får alltid mer sovmorgon än tjejer! Eftersom att dom inte behöver sminka sig och hålla på. Det dom gör på morgonen är liksom att kleta i lite vax i håret, borsta tänderna och går! Vi tjejer måste liksom sminka oss och platta håret osv osv.. (säger fortfarande inte att ALLA är sånna här men fortfarande de flesta).

Sen att killarna får alltid förmåner så som jobb osv! Man anställer ju hellre en kille än en tjej. Varför..? Jo för att det är ju den saken, en kille är en MAN och en tjej är en MUS. Så jävla orättvist.

Om jag fick välja skulle jag hellre fötts med en dinglande sak mellan benen! =)

Jag skulle nog sett ut såhär som kille..! HAHA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag praoar i 2 veckor som det står i bloggen några inlägg tbx :)

2009-11-24 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback