svar på tal!



evelina;
ryck upp dig för fan! seriöst nu så kallade ''thesswster'' inte som andra:S, det handlar säkert om en kille som inte gillar dig men du gillar honom men tro mig du är inte den ändå tjejen i sverige som är sån men va faan jag som inte äns känner dig säger ngt sånt här till dig, undrar fan va dina så kallade vänner säger och ger dg för råd:S

jag;
Jag får vara deppig om jag vill, det är inte precis så att jag går runt och lipar hela tiden om det är det du tror. Men detta är min blogg, jag skriver vafan jag vill här. Jag skriver av mig här, när jag är arg och när jag är ledsen. Visst det var bara en massa låttexter som jag kopierade och la in här. Men det uttryckte ändå hur jag kände. Och visst, du känner mig inte och du säger så. Men dom som känner mig skulle aldrig säga så, eller jo kanske Mikaela, men det är för att hon är som hon är. ;) Men alla andra säger ingenting. Eller säger typ något i stil med "det ordnar sig.. jag vet hur du känner" Men INGEN förutom Mikaela har bett mig att rycka upp mig. Och om du nu tycker att jag är en deprimerad fitta så kan du ju sluta läsa bloggen? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf nämner du just mitt namn?:S vad har jag med saken att göra?

2009-11-09 @ 18:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback