still awake

Still awake! Har vart vaken i 41 timmar och 25min nu!'

Jag, Dennis, Sita och Robin sprang iväg till scenen och dansade! Eller det var någon slags "dansgrej" och då puttade jag in Sita eftersom att hon satt i en stol, och så snurrade jag henne runt, runt! Haha! Vi var med på stora skärmen och skit. Sen gick vi tillbaka till dataplatserna och så skulle Dennis dra till bussen och eftersom att jag inte orkade gå till utgången från dh så bar han mig på sin axel hela vägen! Haha!

Nu har jag inte en aning om vad som fucking händer, men vaken ska jag vara i hela 11 och en halvtimme till fan! =D Men nu ska jag gå ut och röka med Sita och robin, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback