släcker lampan!

Eftersom att min lärare har bestämt att jag ska göra omprov på Aprovet och göra Bprovet på matten IMORGON PÅ MIN SOVMORGON så måste jag vara i skolan halv nio istället för kl tio då jag egentligen skulle börjat. Så jävla surt. Så jag måste gå upp 6.50 imorgon när jag egentligen skulle gått upp kl 8.. livet är då surt ibland! Så jag borde gå och lägga mig nu. Ska bara ta en godnattcigg sen ska jag sova! Det är så jävla skönt att sova på morgonen, inte annars. Sömn är överskattat.

GODNATT OCH SOV SÖTT ALLIHOPA SÅ HÖRS VI RUNT SJU TIDEN IMORGON!

Och förlåt älskling att jag inte kan ringa upp dig sen! Du ville ju prata i tele men mig men jag känner att jag behöver sova istället! Lovar att smsa dig snart, om du ens hinner läsa detta innan jag smsar. ;) love u!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback