shululu!

Hejsan!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Som vanligt..

Men imorse hade jag fruktansvärt bråttom till bussen! Eller inte så överdrivet bråttom egentligen, men jag hann inte skriva särskilt mycket som ni kanske märkte. Började skoldagen med att ha två matteprov från kl 8.30 till 9.30 och sedan började jag skolan kl 10 med svenska, eget arbete, lunch, eget arbete, hemkunskap. Rätt soft dag! Fast jag somnade på svenskan eftersom att jag var så fruktansvärt trött. Som jag faktiskt har vart den senaste tiden! Dålig sömn beror det på. Allvarliga sömnproblem? Men iallafall! Tycker att sömn är överskattat! Är aldrig trött på kvällarna, bara på morgonen och på dagen. Men det beror ju på att jag sover dåligt men iallafall.. När jag slutade skolan vid 15.10 så gick jag och sita hem till henne och sedan åkte vi tillbaka till skolan och så hade hon utvecklingssamtal och jag väntade utanför. Sen drog vi in till stan för att jag skulle ha socialmöte kl 18. Det gick faktiskt bra idag och vi babblade så mycket att det blev övertid. Så mötet slutade inte förens 19.45 och då gick jag tillbaka till juneporten och mötte upp Sita och Kim och så snackade vi lite innan bussen kom. Så åkte jag hem till ölmstad och var tvungen att springa upp till huset från busshållplatsen eftersom att jag höll på att pissa ner mig! Herregud vad pissenödig jag var.. hehe.

Bakade lussekatter på hemkunskapen! mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback