redan hemma..

Pallade inte skolan, så jag åkte hem. Jag kom dit stressad och uppjagad som in i helvete. Gick till matten och kom såklart tjugo min försent och fick ett papper jag skulle jobba med, men det enda jag kunde skriva var "jag älskar dig" jag skrev det hundra ggr om och kunde inte sluta.. Kände inte när mikaela petade på mig, brydde mig inte om någonting mer än det jag höll på att skriva. Jag blir rädd för mig själv när sånt händer.. Efter lektionen så skulle jag, sita och mikaela gå ut. Då sa sita en sak så det small till i hela min kropp. Jag pallade inte mer. Slutade tänka samtidigt som en miljon tankar bara flög fram och tillbaka. Jag orkade inte vara kvar där jag var så jag hämtade min väska och gick till bussen. Åkte hem och nu sitter jag på min säng och bara gråter. Jag pallar inte att när jag väl försöker så går det ändå åt helvete, att en enda liten mening kan sabba allt. Jag ber om ursäkt till mina vänner för hur jag beter mig. Jag kan inte hjälpa det. Jag orkar inte att människor ska ha såna höga förhoppningar och så höga krav, sen när man trampar snett så förlorar man allt man äger och allt man lever för. Alla kan säga fel saker, alla kan göra fel. Men det som sita sa gjorde så jävla ont, det var inte hennes fel att hon sa det. Det var mitt fel att jag tog så illa upp, det var mitt fel att jag från första början tog fel beslut. Det är mitt fel alltihopa.

Förlåt, jag förtjänar inte att ha dig som bästavän. snälla hitta någon bättre, du kommer bara att ångra dig i slutändad när det gäller mig.. jag bryr mig om dig för mkt det är därför jag skriver detta.

Kommentarer
Postat av: Sita

det var fan visst mitt fel älsk!

det är inte ditt fel att du mår dåligt över det..

kan bara återigen säga förlåt!<3



och nej, jag tänker inte ens försöka hitta nån annan för jag vet att det inte finns nån bättre en dig syster..du är mitt allt och jag svor på mitt liv att aldrig lämna dig så det tänker jag inte!<3



jag älskar dig!<3

2009-11-02 @ 15:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback