pusss

Nu ska jag snart stänga av datorn, lägga ner den på golvet, släcka lampan och sedan vända mig om och somna. Ska som sagt gå upp kl fem imorgon och sedan åka kvart över sex till huskvarna. Sen går bussen till stockholm kl sju. Så jag kommer antagligen bara uppdatera två ggr imorgon, på morgonen innan jag sticker och sen när jag kommit hem från stockholm, alltså innan jag går och lägger mig. Kommer hem vid ungefär denna tiden imorgon, alltså halv elva. Tänkte bara skriva det så att ni vet om det! Men nu ska jag sova, för jag kan knappt hålla ögonlocken öppna och så ska jag upp kl fem imorgon. Gud vad jag klagar på det, men så är det! Men vi hörs imorgon på morgonen, puss och godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback