plikten kallar

Ja nu är det dags att gå till bussen, missade ju som sagt första lektionen men jag kommer nog i tid till nästa. Annars kommer min mattelärare gå i taket också, och det pallar jag inte. Jag är jätte hungrig men jag hade ingen tanke på att äta så nu får jag gå till skolan och vara hungrig. =) Vilken morgon!! Undra hur resten av dagen kommer se ut, attackerade av aliens kanske..? Det återstår att se. Jag vet inte när jag kommer hem men slutar iallafall skolan kl 15.20 så det blir någon gång efter det, om jag inte kan låna skolans datorer eller något. Men det märker vi, hörs senare och ha en underbar måndag! puss.


Kommentarer
Postat av: Danieel

din blogge e najce:D keep up the work sexy;D

2009-11-02 @ 11:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback