pffft!

Inte en enda jävel som är rolig inne på msn eller något. Och jag börjar bli riktigt förbannat seg i huvudet och ögonen. Så jag ska bara gå ut och ta en nattcigg och sedan sova! Imorgon har jag sovmorgon så jag ska inte gå upp förens kl 8. Då lovar jag faktiskt att blogga innan jag drar till skolan! Får skita i att sminka mig eller något om det blir stressigt för bloggen går ju före allt! ;) NOT. nej men uppdatering imorgon ska ni få minsann! Men nu får folket sova gott för det ska jag iallafall!

xoxo / thesswester


det gäller att bjuda på sig själv.
1. jag är packad.
2. jag snusar på bilden.
3. cp hår.
4. kunde inte hålla ögonen öppna pga den starka lampan.
5. foundationet hade åkt bort. (lite iaf)
6. försök själva att ta kort på er när ni är onyktra så får ni se resultatet!


Kommentarer
Postat av: sabina

sv: i lysekil , men jag vill inte säga i bloggen riktigt vart han bor :)

2009-11-20 @ 07:46:36
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback