pappa

Jag älskar dig högt.
Du har valt många fel val här i livet.
men jag älskar dig ändå.
visst många kan säga såhär;
jag älskar han bara för att han ändå är min pappa,
och det skulle jag också kunna säga, men det gör jag inte.
för jag älskar verkligen dig.
jag har vart riktigt jävla förbannad på dig.
och du är nog den som har sårat mig mest i mitt liv.
men du betyder något så fruktansvärt,
och jag vet att du försökte då och jag vet att du försöker nu.
du är underbar, och det finns INGEN PAPPA SOM ÄR SOM DIG.
du kommer alltid förbli den enda för mig.
Jag vet inte vad som kommer hända just nu,
men jag vill bo hos dig igen.
jag vill ge dig en till chans.

I love u lars "plutten" wester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback