på dreamhack!

Hejsan!

Just nu sitter jag och Sita på dreamhack då! Smugglade ju in min bärbara dator busig som jag är! Hade tänkt att blogga på mina kompisars datorer men jag tänkte att jag kunde ta med mig min egna, så det gjorde jag! Det har faktiskt till och med kommit förbi vakter men dom säger ingenting så det gick ju skitbra! ;)

Som jag skrev innan så tog jag bussen till A6 med sita och köpte mina älskade skor som jag hade tittat ut! Sen drog vi till dreamhack och här har vi vart sen ungefär kl sju eller något. Har träffat en massa folk jag känner, två av mina ex också! ;) Träffade Dennis en stund innan också eftersom att han skulle gå på hockeyn som är precis bredvid DH.

Snart så måste jag och Sita lämna älskade dh för att åka hem, får ju inte sova här inatt. Men vi ska ju tillbaka hit imorgon och vara här hela helgen, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback