om thess wester

Tänkte vara lite trevlig och presentera mig lite! Kommer ju nya läsare varje dag så varför inte skriva om mig själv lite..? Inte för att jag är särskilt intressant men iallafall!

Jag är en tjej på 15 somrar, går i nian på AD och bor utanför Jönköping. Jag bor varken hos min pappa eller mamma utan jag bor i fosterfamilj, men vet inte hur länge till jag kommer göra det! Har bara träffat min morsa en gång men min pappa träffar jag oftare och bor hos honom på helgerna osv! Varför det är som det är tänker jag inte berätta för det är personligt, bara mina vänner vet. Jag heter Thess och är blond, 163cm lång (rätt kort då alltså..) och älskar kläder/mode! Har pojkvän som är lika gammal som mig men vi har inte vart tillsammans särskilt länge. Jag är en rätt normal skitunge som gör sånt som tonåringar gör eftersom att man inte får gå på krogen! Älskar att vara ute med kompisar och festa osv. That's life liksom! Jag hade en egen häst i lite mer än ett år men han lämnades tillbaka för ett litet tag sedan av olika anledningar.. men jag älskar hästar! Dock slutade jag helt med ridningen när han lämnades bort och jag tänker inte sätta mig på en häst igen.. Inte på ett jävla tag iallafall.

Vafan finns det mer att säga..? Om det är något så är det självklart bara att fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback