nu är jag hemma!

Kom hem för ungefär en halvtimme sedan, men datorn är lite efterbliven så den lagga lite när jag starta den. Tog ett tag innan den började komma igång osv, men nu är det som det ska! Som sagt så gick jag upp imorse, dock försent så jag hade bara en kvart att fixa mig på. Åkt hemifrån kvart över sex (pust) och kom till skolan. Sen blev vi indelade vilken buss vi skulla ta osv, så bar det iväg till stockholm! Gud vad kul det var idag alltså, när vi var framme i stockholm så fick vi träffa Mikaelas kille och sedan så shoppade vi och åt på donken osv. Sen så mötte vi upp klassen igen och fick en rundvandring inne i riksdagshuset. Och sedan fick vi 40min fritid igen och sedan bar det iväg till vasamuséet. Där har jag ju vart förut så det var inte så speciellt. Efter det så var det bara resan hem igen! Gud vad roligt vi hade, jag satt och flummade sönder bara för att jag var så fruktansvärt trött. Vi spelade in en massa filmer och haha, gud vad jag älskar min klass alltså. Sen var det en viss idiot som går i min parrallellklass som gjorde en extremt dålig imitation av mig. Det slutade med att han fick en käftsmäll när vi hoppade av bussen när vi var framme i huskvarna igen. =) Så går det om man kaxar mot mig! Iallafall.. efter att vi var framme så blev jag hämtad av Magnus och nu är jag hemma, helt slut efter dagen och att jag sov dåligt inatt så!

Tack Sita och Mikaela för en underbar dag med er två!
och tack min klass 9H, jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback