mums

Just nu ligger jag och smaskar på godis. Fick en påse utav Jonas igår, kanske glömde säga det? Wellwell.. ligger och dricker cola också. Som jag också fick utav Jonas. Visst är han snäll? =) Min alldeles egna nallebjörn till granne. Vet inte vad som händer idag, antingen ingenting eftersom att jag valde att stanna hemma ifrån skolan eftersom att jag hade feber igår. Så det blir att ligga i sängen och kolla på film på datorn. Men det låter väl ändå härligt eller? =)

Vad ska ni hitta på idag mina kära söta läsare? Eller ska man säga så ? ^^ klart jag kan! det är ju min blogg. =)

evve och jag för en vecka sen. riktigt kul att skriva påvarann..
Miss u sweetie!

Kommentarer
Postat av: Johanna

iiih, detsamma :D

2009-11-10 @ 16:40:19
URL: http://bikinirand.blogg.se/
Postat av: evelina <3

haha, bilden e så sjukt säxii! ;)

och jag saknar dej oxå gumman, saknar dej sjuukt ! , <3 va snart!? :D

evelinatuovila(L)thesswester<3

2009-11-10 @ 19:03:21
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback