lagat mat

Hej igen!

Jajjemen, jag är redan hemma! Ingen skola för mig inte. ;) Hade ju BUPmöte imorse och min klass hade sån där "skogsdag" så jag kunde inte åka dit efter mötet så jag fick skjuts hem istället! Så nu har jag precis gjort hamburgare till mig själv eftersom att jag inte hann äta frukost innan mötet! Sitter i köket och lyssnar på musik och äter dårå.. vet inte vad jag ska hitta på här hemma faktiskt. Funderar på att lägga mig och sova till kl ett eller något.. sen borde jag plugga lite också! Måste ta bussen hemifrån som går 15.33 eller 16.33 det beror lite på när sita är hemma och har gjort sig klar osv.. men det märker vi! Hinner iallafall sova fram till ett! Älskar att sova, ZzzZZzz...

SLITEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback