in ölmstad!

Nu är jag hemma igen! saknat mig..? klart ni har =D

Som jag skrev innan så var jag ju på dreamhack! Älskar det, sån jävla härlig stämning, musiken, folket, precis allt! Det är så jävla mycket folk man känner också och sen en massa snygga killar, rawr! ;) Synd att jag inte är singel dårå, får ju inte ragga.. bara kolla! Skämt åsido, hade inte velat vara singel heller. =) Iallafall! Ska tillbaka dit imorgon vid ungefär fyra, fem tiden. Längtar redan! Då blir det att vara där hela tiden fram till söndagen då det stänger. JIPPIE!

Träffade Josef, min älskade vän! Och Jimmy som jag inte träffat på aslänge! Träffade Kimo, Mattias och Robin också. Och Gunnar, Manolo och min älskade Jossan! Träffade en massvis med folk jag kände, men orkar inte räkna upp alla, plus att det var folk som kände mig men som jag inte känner eller som jag iallafall inte ens minns namnet på, hehe pinsamt.. Imorgon blir det att springa runt med Sita och smälla till killar som spelar i huvudet, det är skitkul! Kanske blir bjuden på någon dricka av någon snygg kille också.. grr! ;) Försöker ju ragga lite åt sita eftersom att hon är singel, haha! Också skämt.

Jag innan jag åkte till dh, grr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback