i'm home darling!

Goddagens !

Hur står det till med mina sötnosar idag då? Med mig är det faktiskt bra. Dagen började ju dock inte bra när jag försov mig och missade första lektionen men både soc och min lärare fattade så det gick ju bra dock.. När jag väl kom till skolan så var det då spanska, lunch, idrott och sist NO. Och eftersom att jag var med på idrotten både igår och idag så har jag sån fruktansvärd träningsvärk så det inte är sant! I armarna, axlarna, skulderbladen, hela låren och magen. usch, hatar att träna.. Men då släppte mensvärken iallafall! Sen efter skolan så följde jag med Sita hem till henne och så åt vi en snabbis och sedan var det bara att sticka iväg igen. Vi åkte tillbaka till skolan för att hämta min väska som jag hade glömt! Och då plattade jag även håret lite i skolkorridoren. Sen tog vi bussen till stan och kollade i lite affärer och så träffade vi Dennis och Mange lite, innan dom skulle åka hem igen. När dom hade stuckit så tog jag bussen hem till ölmstad som gick halv åtta och nu är jag då hemma!

hehe vilken bild alltså..


Kommentarer
Postat av: FELICIA

förlåt att jag kommenterade då :)

va inte meningen att det skulle bli anonymt för min dator cpar, men vänta ska bry mig :D

2009-11-24 @ 22:36:26
URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback