hemma!

Hej!

FÖRLÅT för väldigt dålig uppdatering idag! Skrev sist att jag skulle uppdatera hemma hos Evelina, men det blev inte så.

Skolan idag var okej, hade musikprov först som inte gick så bra pga att jag inte vart i skolan eller på musiklektiorna och fått tillräckligt med instruktioner osv. Sen hade jag spanska som gick bra, fick tillbaka en läsförståelse jag gjort som jag faktiskt fick godkänt på! Sen hade vi simning på idrotten och det var skitkul. Men jag gjorde iordning mig lite för segt efter simningen så vi kom lite sent till NO lektionen. Då kollade vi på film och hade mysigt. Det var då jag skrev det förra inlägget, då jag skrev att jag var i skolan. Sen efter skolan så mötte jag upp Evelina, så gick vi hem till henne. Så hade vi massa mys och flumm. Vi käkade och fixade oss lite och sedan drog vi ut. Så mötte vi Degen och Filip. Sen träffade vi också Kalle och så var vi med dom ett tag tills min buss gick hem. Skitkul dag som lätt måste göras om! =)

Tack för dagen Evelina, du är underbar! <3

Min lilla snyggis efter att vi busat lite! ;)


Kommentarer
Postat av: evelina<3

haha jag hatar bilden, ser konsitg ut, menmen :)

våra frillor va lätt snyggast ;)<3

2009-11-04 @ 09:41:16
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback