hemma i ölmstad!

Hej igen!

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering idag, som vanligt.. men nu är det faktiskt så att jag kommer vara hemma mer så nu kommer det bli bättre uppdatering.


Skolan idag gick bra faktiskt! Gick dock inte på första lektionen pga att jag och Mikaela hade saker att prata om. Sen hade vi matte, engelska, lunch, svenska och sist NO. Dagen i skolan var rätt jobbig eftersom att jag tjaffsade med Sita men det löste sig! I love you gumman. Så efter skolan var jag med Sita en liten stund sen åkte jag på socialmöte kl 18 och det gick rent ut sagt ÅT HELVETE. Och jag satt bara och gnisslade tänder och lipade.. Efter mötet lite efter kl 20 så gick jag iväg och snackade med älsklingen i tele och jag bara grät och skrek.. Blev hämtad sen och åkte hem till Sita och hämtade min väska och grät en skvätt till och sedan bar det av till ölmstad. Sitter just nu med telefonen i handen och snackar med Sita.

Bara min NO lärare och jag som fattar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback