hemma hos sita!

Kära läsare..
Hej!

Som sagt så har jag ju ingen dator just nu eftersom att jag har sovit hos sita inatt och ska sova här inatt med.

Igår så åkte vi hem till sita och bara slappade, somnade och imorse vaknade vi och gick till skolan men Sita skulle till läkaren så jag tänkte att då kunde jag kolla upp min hand så idag har dagen spenderats på sjukhuset! Missade hela skoldagen pga det, och det slutade bara med att jag fick bandage, det lilla benbrott jag hade i knogen hade börjat läka av sig själv så det fanns tydligen ingenting att göra åt saken. Haha! Slapp iallafall gips och det är jag glad över. Sen åkte vi hem till sita och somnade i hennes säng, kl 17 så ringde alarmet och så var vi tvungna och ta oss till skolan för det skulle vara något slags öppet hus för sexorna så jag var tvungen att sitta i bildsalen och måla för dom och massa skit i två timmar, satt och smsade hela tiden istället. =) Sen åkte jag med sita hem till henne och vi ska väl strax gå och lägga oss, för stackarn mår inte så bra!

Imorgon har vi studiedag så jag och Sita ska till mullsjö och hälsa på min pojkväns skola och mobba honom lite där. Sen kl 15.30 har jag socialmöte och efter det ska jag vara med Sita igen. Det är hur min morgondag ser ut!

Lovar att uppdateringen på bloggen kommer bli hundra ggr bättre så fort jag får egen dator igen!!

Xoxo /thesswester.


bild ifrån dreamhack summer 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback